marți, 28 iulie 2009

Mihai Udvar pedaleaza fara probleme

In unul din postarile anterioare va anuntam cum ca clujeanul Mihai Udvar a incalecat pe-o sa si-aplecat sa vada Europa.. iar. Zic iar pentru ca a mai avut si anul trecut un tur de cateva saptamani prin Alpi. Acum a plecat pentru mai multe luni pe o bicicleta nou-noutza, un Focus Red Falls, cu cadru de aluminiu, cu furca si tija de sa telescopica, cu far si dinam incorporat in butuc pentru noptile lungi ce vor urma in Norvegia.



Iata ce ne zice in cel mai recent mesaj din jurnalul sau:

"Salutare,

N-am mai scris de cateva zile bune dar acum am net la dispozitie toata noaptea asa ca am sa incerc sa redau in cuvinte cum au fost ultimele zile de pedalat.
Cel mai important ar fi de mentionat ca am reusit sa parcurg in intregime pista de biciclete de pe Dunare,Donauradweg, care este dupa parerea mea,si a altora, cea mai mare si mai bine realizata infrastructura unitara pentru biciclete din lume.Are in jur de 300KM si nu exagerez ca intr-o zi de pedalat am intalnit mai mult de 1000(una mie) de biciclisti.Cei mai multi o parcurg dde la Passau(unde ma aflu acum) la Viena sau Budapesta,asa cum am parcurs-o si eu anul trecut de la Linz in aval.Asta pentru ca majoritatea timpului vantul sufla de la vest deci din spate.Traseul pt tura mea nu trecea neaparat pe Donauradweg dar am zis ca merita sa incerc, iar vantul nu a suflat foarte tare din fata(asta numai cu noroc) si deci am putut parcurge toata lungimea pistei.Pe parcursul ei intalnesti de la copii de 1-2 ani,care sunt carati de parinti in niste remorcute atasate bicicletelor, pana la batrani de 80 de ani.Este ceva de vis...ma si mir cum de-s asa fraieri austriecii astia sa faca pista de biciclete care sa le aduca venituri de sute de mii de euro, in loc sa lase numa soseaua si gunoaie pe albia raului cat vezi cu ochii....nu-i asa? Ce fain stau gunoaiele(de oameni) si mizeria pe Valea Ariesului la noi....si ce s-ar putea face...
In fine...sa nu ma enervez prea tare.
Azi(Duminica) voi lua o zi de pauza in Passau si luni ma indrept spre nord.Sper sa pot trece Germania in cel mult 2 saptamani.
Pana acum toate-s bune,probleme de nici un fel.
PS: am pus poze si video.

Gute nacht"

Stati la curent cu evolutia turei pe blogul sau www.freeridemihai.multiply.com De curand a postat fotografii si filmulete noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu