marți, 23 octombrie 2012

Test Joe's No-Flats


Cum ar fi ca atunci cand iti intra un cui in anvelopa, sa-l scoti pur si simplu si sa mergi mai departe?

Ei bine cu solutia anti-pana de la Joe's No-Flats se poate. Am cules cuiul de pe drum din mers dupa care m-am oprit, l-am scos cu mana, am intors roata si am agitat-o pana cand granulele de latex au sigilat orificiul, adica vreo 10 secunde. Am pierdut putina presiune in roata dar am putut continua drumul fara nici o problema: http://eliseimiron.com/2012/10/test-involuntar-joes-no-flats.html

Pentru probleme mai banale si mai des intalnite decat un cui, de exemplu spinii, solutia isi face treaba de minune asa ca o recomandam cu caldura tuturor celor care s-au saturat sa puna petece peste petece si sa schimbe camere dupa camere. Recomandam insa ca aceasta solutie sa fie pusa in anvelope Tubless (UST) sau Tubless Ready (de exemplu variantele 'ProTection' de la Continental). Desigur conditia este ca janta/roata sa fie tubless sau puteti sa folositi chit de transformare, tot de la Joe's No-Flats.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu