miercuri, 1 iulie 2009

Balaton Bike Fest - Interviu cu campionii nationali

Weekend-ul trecut, in Ungaria a avut loc cel mai mare festival de biking din Europa, sau cel putin asa se lauda organizatorii: BALATON BIKE FEST. Evenimentul a inclus probe de ciclism sosea, mtb marathon, downhill, dirt jump, water jump, trial, duatlon si northshore.
Evenimentul a fost transmis inclusiv de Eurosport iar printre invitatii de mare marca, la DH a fost si campionul mondial Greg Minnaar care evident si-a abjudecat locul 1. Din Romania invitati au fost Kinda Geza si Sorin Parau, la proba de DH, care au obtinut rezultate foarte buna, locul 4 respectiv locul 6 si o poza care va intra in istorie, cei doi pe aceeasi scena cu campionul mondial.

La maraton au fost invitati si campionii nostri nationali: Dan Rosioru - campion national de maraton elite si Logigan Lucian - multiplu campion national de xc si maraton U23 care s-au clasat pe locul 6, respectiv 3 la distanta lunga. A obtinut un loc pe podium si nu oricare ci locul 2, Gheorghe Popovici la Juniori. Fiindca noi nu am fost acolo, le-am luat un interviu pe mess, lui Dan si Luci :D

Interviu cu Dan Rosioru [in foto partea dreapta]:

¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: Salut
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: cum a fost in ungaria:?
Dan XC: disaster..
Dan XC: noroi ca la balamuc..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: organizarea cum a fost? tu ai fost invitat?
Dan XC: super organizarea
Dan XC: da, am fost invitat, dar nu am confirmat in timp util..
Dan XC: asa ca am stat la gazda
Dan XC: dar a fost mai mult decat ok..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: ei se laudau ca e cel mai tare bike fest din europa, poate au exagerat dar din ungaria sigur a fost
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: a fost prima ta participare in afara tarii, nu?
Dan XC: am fost si in thassos in grecia..
Dan XC: cat de fest..
Dan XC: a fost crede-ma..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: aa da, ai dreptate, am uitat de grecia
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: cati participanti au fost la maraton?
Dan XC: 340 si ceva..
Dan XC: nu au fost f multi
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: aha, destul de putin pentru Ungaria
Dan XC: cred ca din cauza vremii..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: traseul a avut diferenta de nivel considerabila ?
Dan XC: a plouat torential cu o seara inainte..
Dan XC: a fost ceva..
Dan XC: si nu a fost maraton ci triatlon..
Dan XC: au fost destule bucati de carat bicla in carca
Dan XC: si ar fii prins bine si o barca in unele zone..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: :))
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: cate distante au fost?
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: si la care te-ai dat, pe logigan l-am vazut pe podium dar nu am apucat inca sa vorbesc cu el
Dan XC: 3
Dan XC: 38, 70 si 106 km
Dan XC: evident la cea lunga..
Dan XC: am venit pe 6..
Dan XC: dar am avut o problema pe traseu..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: tehnica?
Dan XC: se poate spune si asa..
Dan XC: ma taiara k****ea
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: am inteles
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: pai felicitari oricum pentru rezultat
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: si daca nu te deranjeaza, acesta a fost un interviu pentru Comunitatea Bikerilor Romani
Dan XC: thx

Interviu cu Logigan Lucian:

¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: hehe te-am prins
logigan lucian: :D
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: am vorbit de cateva minute si cu dan
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: zicea ca a fost triatlon acolo :))
logigan lucian: si ti-o zis ce le-o facut la unguri in padure
logigan lucian: =))
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: dada :))
logigan lucian: bun
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: pe tine te-am vazut intr-o poza pe podium
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: la 70 km te-ai dat?
logigan lucian: 106 bai baiete
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: ooo imi cer scuze
logigan lucian: please
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: te stiam mai retras cand e vorba de asa distante :P
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: pai felicitari maestre
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: cum ti-a fost?
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: te-au dat astia pe eurosport?
logigan lucian: ma nu credeam ca ajung la finish
logigan lucian: nu stiu...
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: comparativ cu celelalte maratoane de la ei, acesta cum a fost organizat?
logigan lucian: organizat f bine
logigan lucian: dar si celelalte mi se par f bine
logigan lucian: deci nu pot sa zic ca o fost mai organizat ca szilvasvarad sau bukk
logigan lucian: dar cel putin traseu era marcat mai bine...
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: s-au tinut baietii de promisiune? te-au tinut trei zile si trei nopti in puf si cu mancaruri alese?
logigan lucian: si zona destul de faina
logigan lucian: ma ....
logigan lucian: fara mancaruri
logigan lucian: si nu chiar in puf
logigan lucian: intrun bungalou
logigan lucian: o cabana in camping
logigan lucian: cu 2 camere
logigan lucian: dar o fost ok
logigan lucian: apa calda bucatarie
logigan lucian: si era misto ca era in centru acolo
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: am inteles, pai ma bucur pentru voi..
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: in rest, ai vazut si alte probe? water jump? dh, dj?
logigan lucian: am vazut ceva din water jump
logigan lucian: pe aia cu snowboard si ski
logigan lucian: cu biku nu i-am vazut
logigan lucian: dh nimik
logigan lucian: ca o fost vineri
logigan lucian: si la vreo 30 de km traseu
logigan lucian: de oras
logigan lucian: si dirt jump era chiar acolo langa mine
logigan lucian: si trial
logigan lucian: o fost tare traseu de trial
logigan lucian: si la dj o fost f tare facut
logigan lucian: si cursa de sosea o fost dar nu am vazut numa o mica parte
logigan lucian: era un circuit prin orash parca
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: la DH am auzit ca a venit Greg Minar.. iar Geza a terminat pe 4, a fost transmis in direct pe EuroSport - imi zicea cineva
logigan lucian: da gheza pe 4 si sorin pe 6
logigan lucian: ma cred ca maratonu o fost cel mai slab dintre toate probele de acolo
logigan lucian: numa noi straini ,in rest numa ungurii
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: tu cu dan si l-am vazut si pe levi
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: doar voi ati fost din ro?
logigan lucian: si anna
logigan lucian: si strumfu popovici [photo dreapta, locul 2]
logigan lucian: si zako
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: no bun asa
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: la duna maraton te bagi?
logigan lucian: da
logigan lucian: acolo la distanta medie
logigan lucian: :P
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: pai vezi ca stiam eu bine ca tie iti plac mediile bune
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨::P
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: stii ca nationalele sunt mai repede cu o saptamana, nu?
logigan lucian: da
logigan lucian: am aflat azi
logigan lucian: stii ca is tot acolo la izvor
logigan lucian: :|
logigan lucian: ia-m zis la csongor sa le facem aici la mures
logigan lucian: da anu asta nu se mai poate...
logigan lucian: adica ma rog nu vrea
logigan lucian: la anu o sa le facem aici ...
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: atunci facem la cj cupa frct ;)
logigan lucian: ar fi misto
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: traseul va ramane acelasi la nationale sau il iei de mana pe csongor si mereti cu cateva zile mai repede sa-i faceti tuning?
logigan lucian: :|
logigan lucian: eu nu mai fac din astea
logigan lucian: am zis ca daca il face aici fac traseu ,acolo nu se poate
logigan lucian: merg vineri
logigan lucian: si sambata e cursa si salut...
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: duminica e cursa
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: da am inteles ideea, foarte bine
¨˜”°º•eLiSei•º°”˜¨: mersi de interviu ;)

Sursa foto: www.balatonbikefest.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu