luni, 6 iulie 2009

Gerald termina la sprint pe locul 6 in a doua etapa TDF

Capitanul echipei Milram (Focus Bikes), Gerald Ciolek a terminat a doua etapa a Tour de France pe locul 6 la sprintul final. Etapa a fost in lungime de 187 km de la Moncao la Brignoles. Castigatorul etapei a fost fost Mark Cavendish (Columbia-HTC), cum era oarecum de asteptat.

Gerald declara: "In finalul etapei echipa noastra s-a pozitionat foarte bine pentru sprintul final. Am fost exact in pozitia corecte pentru lung timp, din pacate cu 500 m inainte de sosire a fost un accident [cativa riderii au ratat virajul la dreapta], nu am fost implicat insa am pierdut temporar contactul cu primul grup de 4 rideri. Am reusit sa-i reajung dar m-a costat prea mult din forta ca sa mai pot fi in frunte la sosire. Asta nu a fost deloc bine pentru ca echipa a lucrat foarte bine si din pacate nu ne-am luat rasplata pentru munca noastra."

Directorul sportiv al echipei spune: "A fost o puternica performanta a baietilor nostri. Din pacate acel accident ne-a incetinit, altfel cu siguranta am fi luat unul din primele 3 locuri. Daca vom putea prelua performanta de azi si maine, cu siguranta vom fi rasplatiti pentru eforturile noastre."

Echipa Milram concureaza pe Focus Izalco Team:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu