miercuri, 13 mai 2009

First European Handmade Bicycles Expo


in perioada 8-10 mai 2009, in Germania, mai exact la Schwäbisch Gmünd s-a desfasurat prima expozitie europeana de handmade bikes. Un prieten de-al meu a fost acolo, a facut si niste poze si uite ce impresie i-a lasat, citam:
" Am ramas impresionat peste asteptarile mele, am savurat din plin scena, cu putin carton, fara manelari, sala mai mica si deloc plina, atmosfera lejera, propice de a discuta in liniste cu producatorii. Am ramas traznit de citeva scule 29er, de citeva titanuri si lucraturi pe curea, de detalii tehnice imposibil de gasit la asiatici. Pozitiv surprins am ramas si de manufactura Yasec, un maghiar de minoritate germana din orasul Sopron, ce-l cunosc inca din 1991 din revistele unguresti aparute atunci in Banat. Omul a venit cu trei biciclete la expozitie sa arate lumii de ce Ungaria este alta lume decit cunoscutul Balcan. Scena a fost impartita intre importatorii germani de biciclete handmade americane si producatori de handmade germani si italieni, la care se adauga ceva manufacturi din Franta, Elvetia, Slovacia si Ungaria. Imi pare rau ca nu au venit si englezii cu nebuniile lor, dar poate anul viitor, caci expozitia a avut un succes deosebit."

O serie de poze gasiti AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu